sunnuntai 13. lokakuuta 2019

Kirjoitettu seurakunnan runon ja musiikin illan tekstiksi johdattamaan Marjukan ja Kaisan runojen jälkeen musiikkiin.


Elää elämäänsä
keneen turvaten
elää elämäänsä
hetkeen vajoten

Keneen minä luotan
missä matkaten
missä on mun tieni
jatkan empien

Elää elämäänsä
turvaa etsien
vastausta vailla
ja sen löytäen



Elää elämäänsä
vuorilla kulkien
elää elämäänsä
laaksoon matkaten

Keneen minä luotan
missä matkaten
missä on mun tieni
jatkan empien

Elää elämäänsä
turvaa etsien
vastausta vailla
ja sen löytäen



Elää elämäänsä
hiljaa kulkien
elää elämäänsä
kanssa kiitoksen

Keneen minä luotan
missä matkaten
missä on mun tieni
jatkan empien

Elää elämäänsä
turvaa etsien
vastausta vailla
ja sen löytäen



Elää elämäänsä
aina turvaten
elää elämäänsä
luona rukouksen

rukouksen voimaan
tänään luottaen
rukouksen nostan
luokse Jeesuksen

Keneen minä luotan
sen jo löysinkin
missä tänään kuljen
varmoin askelin

Elää elämäänsä
turvan löytäen
uskon heikkoon voimaan
tänään luottaen



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti