maanantai 20. huhtikuuta 2020

koronakevät

kaikki on tyhmiä ja minä olen ruma

katson ovisilmästä milloin voin juosta raput alas yritän olla ottamatta kaiteesta kiinni myös paluumatkalla ja reidet soi 
- asumme kuudennessa kerroksessa

kaikki on tyhmiä ja minä olen ruma 

katson auton kellosta aikaa kun käyn kaupassa 
neljäkymmentä minuuttia maksimi
jos ei löydä juures-lihakuutioita niin jääköön ostamatta
ainoa huvitus kisata itsensä kanssa kaupassa 

kaikki on tyhmiä ja minä olen ruma 

enkä tiedä onko tänään torstai ennen kuin avaan päivän lehden 
istun asiakaspalvelussa ilman asiakkaita 
likaisen tukkani kanssa ja paita on hikinen 
saan kollegalta yläkerrasta viestin joko kahvit ja tiedän olevani onnellinen etten ole etä

olenko etäti? 

kaikki on tyhmiä ja minä olen ruma 

ensimmäistä kertaa älypuhelinelämässä soitetuissa puheluissa lukee muutakin kuin mies ja isä
lähetän viestejä ihmisille joita en ole nähnyt aikoihin 
yli seitsemänkymmentä kun mittarissa soitan

kaikki on tyhmiä koska kukaan ei soita minulle ja minä olen ruma tukka likaisena ja liiskaantuneena

huomenna puhtaalla tukalla taas soitan.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti