lauantai 1. toukokuuta 2021

Mun normipäivä

millanen päivä sulla on huomen
ai, mul on normipäivä 
takast kuulu ny mä kuolen 
oliks viimenen siiven häivä


makaan valkosis lakanois
ja katon ku ihmiset hyörii
oon ollu monis kanalois
mis turhempaakin pyörii

tääl on skandinaavisisustus
ja oma avainkortti
vain pieni kellon kilautus 
ja aukee autotallin portti 


millanen päivä sulla on huomen
ai, mul on normipäivä 
takast kuulu ny mä kuolen 
oliks viimeinen siiven häivä


mut tää ei oo keikkarundi
ikkunasta ei fanit kiipee
nokisutari ja vakuutuskundi
tilanne kuuma mut mä oon viilee

se lintu teki viimeisen työnsä
meidän olkkarin takkaan 
ja vetoo lyön mä
ihminen sen pitkälle nakkaa 

jos joskus pohdit millanen on
jos aurinko sammuu
ja se maailma lohduton 
kun kaikki edessä tummuu 

No oisit ollut sillo meillä! 


millanen päivä sulla on huomen
ai, mul on normipäivä 
takast kuulu ny mä kuolen 
oliks viimeinen siiven häivä


ni ja
ei se naakka edes delannu
se lähti kädestä nousuun 
ny on ihminen venannu
ei tarttus enää nokea housuun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti